|
|
| 12-7 日誌 |
|
今朝巧早就起左身lu....
其實仲想訓耐d ga~
不過訓唔着...唉''
之後就睇左陣電視,,
大約12點幾到.....
牙dA 叫我出去一齊去行街街' =)
行x5...,,行到6點幾先返家家....'' (真不乖><)
唔打喇....閉'=]
|
日誌出爐時間: 2009-07-12 08:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 113 | »
|