我星期三去左澳門
我八點鐘就去到中港碼頭......坐船
去到十點
想布11:00的團............但係無位..勁無奈
跟住布左1:00-5:00的(但係去到6:15先走得)
p.s.澳門碼頭個d電梯自動(好似自動門咁)
會無啦啦有個地方係for拜神
跟住d天橋係馬路旁邊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我地首先去左漁人碼頭到食buffet
但係勁少野食-----------20款都無
好彩個到d景好靚
------------------------------------------------------------------
今日講住咁多
我阿哥催我 88
|