笑一笑,沒什麼事情過不了!
WO AI ZHANG DONG LIANG
我 愛 張 棟 樑
j01151
暱稱: iris
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-02-13
2008-01-23
2008-01-12
2008-01-10
2007-12-24
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
6E Forevver Friends ...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 49
今日人氣: 2
累積人氣: 1468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


2008-02-13 分類: 未分類

HALO...

好耐無見,新年快樂!!!!

我新年返左大陸

好冷,只係得2 ,3度

所以成日係間屋到打TABLE TENNIS

係到鋤D, OR係花園踩單車, 打VOLLEYBALL,

同我姨甥玩,佢好醒目!但係佢好為食!

仲有係3樓到睡覺,

幸好收到50+封利是...

我晚晚都去到1,2.先睡,

所以我好似熊貓..

聽日我就返學喇,

祝大家情人節快樂!

5該搵人送CHOCOLATE俾我(說笑)

我無聊到日日係到睇碟~微笑PASTA

但係真係太好睇了

以下係烏龜舞的歌詞:

烏龜在跳舞呀,

烏龜在跳舞呀,

因為何群 不開心,

因為何群 不開心,

笑一笑

笑一笑.

好鍾意何群(張棟樑),因為佢成日係適當的時候拯救成曉詩(王心凌)

唱歌又好聽,簡直係我IDOL!

(我MSN封圖就係佢地2個,係未認識前,不小心吻到!)




訪客留言 (返回 j01151 的日誌)


lewis_happy 於 2008-09-06 10:33 AM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DuDusin 於 2008-04-04 02:18 PM 發表:
c0MmEnT FOR U`"_______嘻:]
我都幾鍾意睇[微笑PASTA]嫁..
而我就LIKE聽張棟樑唱的[北極星的眼淚]^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching72 於 2008-03-11 04:55 PM 發表:
cm again
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching72 於 2008-02-17 04:44 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]