今日返學校,係第一日既派卷日,首先係派左地理科:66/100。係一個幾好既分數;之後西史:38/100。
呢個分數就唔係太好喇...我右邊果個人89/100,後面一個80幾/100一個60幾/100,自己就...唉∼
英文x2:老劉冇黎上堂,變成自由堂,傾計度過。 phyx2:肥老左,勁low分,得14/50。我係超級廢柴!!
lunch之後,派中文卷2,作文65.4/100,說話:23/40,都幾好啦...唔錯嫁∼ ^v^∼o
佛學堂,歐sir冇返,但都叫代課老師派卷,超好人∼ 佛學68/100,雖然好似幾高分,但我諗住有7字頭嫁,
因為我有比心機溫呢科,派卷後發現有好幾題好唔小心,太可惡∼不過算啦,我希望聽日既中史有7字頭啦∼但最令我擔心既係,
聽日maths&中文卷1我會死得好慘,希望只係心理作用,而實際上原來我係好高分既,咁就最好喇...哈哈..
但都係好擔心...
越去在乎,越發覺自己很多時候都不知所措;但扮作不在乎,我又做不到,怎麼辦? 我何時變成如此無助呢∼?
太多希望喇,又實現不來,失望自然變得更多,憂愁善感都可以用來形容現在的我,=口=
希望我d希望不會再係希望,而係:我做到了∼!!
|