CODE:
        
          
 
 
j4511644
暱稱: ◇└楓。﹏葉╮♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

新xanga=]
巴士叔叔=]
成日頭暈暈=]
講番琴日去長洲既事=]
我要打番日記喇>3&...


日誌分類

全部 (34)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


成晚訓唔著呀><'

今日朝頭早就冇咩事發生啦,到左夜晚既時候,我成晚都訓唔著,係咁諗野...我諗下諗下,唔知點解我諗到d野,就係如果人死左,咁個人

生係咪就咁結束呢?仲有,成日諗點解我地要做人...跟住我就問呀媽,呀媽就話我點解咁傻,諗埋哂呢d野,,''哈哈..其實我自己講緊乜我

都唔知>3<''唔講咁多喇,冇咩野講...



帶細佬去行街街

今日我9點左右就起左身,諗住同細佬同呀媽出去,我地去左金鐘果邊,點解要出?因為今日係我細佬生日,我地去左行街,行左一陣~睇

下e+幾多點先,嘩!!咁快就1點鐘喇,,]]咁我地就去食野,我地去左一間叫乜乜粉麵既鋪頭到,細佬同呀媽就食牛腩河,我就叫左牛腩麵,,

呀媽就叫左2杯豆漿>o<果度好搞笑嫁,張單唔係寫食咩,係寫幾錢,佢寫左51同10,我地叫左咩,個老闆就大聲咁叫我地要既野,我相信

個老闆係係大陸到落黎做野既~因為佢講果d話唔係幾正,我地食完就坐左一陣間,雖然細佬生日冇蛋糕食,但係佢都好滿足,其實生日

唔一定要食蛋糕既,同家人一齊過,已經好滿足喇><''食完我地行左一陣,行完就搭巴士番去喇^^令我最唔開心既就係,我留底左底雨

姐係巴士,搞到比呀媽鬧,呀媽都好激氣,但係我都唔係有心既,今日都幾開心嫁,唔知我既生日有冇人同我慶祝呢?



2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


好想快d聽日

今日我一朝早起身,我第一時間諗到既就係我細佬聽日生日,所以我好想快d到聽日呀~唔知聽日會點呢?

 


2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


冇乜心情打日記呀

我今日好唔開心,因為我同某地方既某某人嘈交呀...最衰就係佢連我呀媽都鬧埋,,我真係想頂佢個肺呀!!!火爆,,我好想打佢,佢仲叫埋

其他人黎串咀,唔夠串就搵佢呀媽幫拖,食屎阿飯,我今日唔打咁多喇,好唔hApPy~



2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


銅鑼灣一遊

今日12點幾,我地就出左去喇..我地搭巴士去銅鑼灣~我地同朋友去左個唔知咩地方,都唔知做咩既~大約留左一陣,我地就行吓街,行

左一陣間'',,]]我地就去左一間叫南記粉麵既地方食野,嘩,D野好大碗嫁!!食都食唔哂,我地食左半個鐘左右,就坐吓傾計,果度好多人嫁,

我地食完就走左喇'',]]又行左一陣,咁就搭車返去喇~今日好累呀!!行左好多路,聽日再打過啦~