今日中午,出去街,同呀媽去金鐘交野~跟住去左旺角行街..同埋一個妹妹同佢呀媽..一路行一路問點行..因為我地都未得過果度行街既
~行都累喇..就去左m記食野~食完之後...~去左行過= =行黎行去都冇買過d咩~真係無聊..其實只係去左果度食野=.=真係好笑~~
行完就坐車番去~上左車之後...個司機好老土..揸車都樹起隻腳起身~好核凸..又爆粗喎!!好憎佢,見到我細佬,問我地係咪孖仔,一睇
就唔係啦..都痴痴地既。﹏。落左車之後,又叫我地得閒黎坐吓喎!都唔知佢係咪係青山岩岩出黎既...今日既事都講得七七八八喇..
聽日再打過啦/\/\請繼續收看下回分解....

|