好野!!
有火雞食ar~
仲收到好多禮物
聖誕聯歡會點ar??
好唔好玩?
出發去usa la~
好掛住d同學=o=
天氣ok
但要生14個鐘飛機
好累ar~
途中睇完成本'射鵰'
好無聊ar!!
陰公
冇溫過
實唔合格la~
唉..........................
算la~
都過左去la
20/12我唔得閒
唔去聯歡lu~