首先....我要講sorry to大家
咁耐冇write日記=.=
快到new year la~
又係收money ge 時間la^.^
大家有冇speical節目ar???
我呢個年假好唔得閒
我有5日返 shool choir
1日排舞&2日練violin
冇時間做homework tim................
Help me!!!
好騖=o=
派卷........
暫時都ok~
但遲d真係...唉........
我相信有d人同我一樣feel
但係都過左去la~
算la!!
我0地聽天由命吧!!
今日放假
我好累@@
10:20先get up^~^
1:20先出門口
去到唔見miki,嚴呈& 1E no.21
等左一陣........
都唔見佢0地bo
我去find佢0地
find到2:01終於見到la~
我0地打到3:33去park到玩
"捉e欣"!!!!
Yeah!!