依家轉左9工讀書..
都識左好多新同學了..
同班男同學大致識晒0.0
女同學仲有4個唔係太識0.0'
前日唔知發咩神經0.0
勁串咁唔理班女仔(勁衰)
琴日同番其中一個道歉之後大家係到吹水冇咩野0.0
跟住另一個又黎左一齊吹0.0
之後今日放學有個女仔問我係咪同佢同班-.-'明明就琴日吹完水-.-"
D女性真善變0.0"