唉....我今次真系做得好錯吖!!老婆你點都吾肯原諒我....
我知我今次真系傷得你太深啦!!但我真系好想比你知...無論點..
我都會尊重你....我會等你.....
我知E家我同你講咩都系無用.....但我會接受你ge決定!!
希望你會開心啦!!