今日..我開始打blog喇..
今日,好鬼死大雨丫..所以我全身都溼曬..
但係都好''可以唔洗去補習.真係太好喇..
哩家日日都俾人係blog道講我丫.....
果條友就係''西北豐''喇..所以宜家好鬼死想打救佢..
各位..我講個故事俾全世界聽喇..
有一日..有一個人座係一個山..
一路食西北風..一路食薯蓉..
其實佢係好想等佢個梁薯蓉番黎..
但係佢一直都唔反..
最後..佢傻左喇.......真係好抵死丫.哈哈..
哩個就係何顯豐喇..
各位記住聽日反學全街唱丫
如果宜家你地知道西北風ga blog..
就唔好去喇..
因為每講一樣野..都可能會對你身心唔好嫁..
|