今日真係好熱丫.......所以各位要保重身體丫..
尤其是``你``丫
今日..係考試丫..係中文..所以我好鬼驚驚丫.....
考完中文卷..之後就考英文聆聽喇..
考完之後..丫miss張就要我地出去默野..
跟住默左一陣..丫西北豐就係到默左d低b野..
喂住就俾我同6a29串喇..真係臭臭丫..
放左學之後..就同我老婆同琛同灝食野喇..
真係好開心丫..最後我老婆帶左我去補習..