梁薯蓉..琴日送俾你果個禮物[[好冇丫]]
今日∼∼本黎係要''十點''係屋企補習..
但係果個miss又話唔得閒..所以我個得超開心...{=.=}
過左一陣..肥婆婷黎左我屋企樓下..
跟住我就落左去揾佢喇..
咁就無聊左一日..
所以就好掛住一個人..