放暑假lu~~
可以做d咩呢??
以後既野就唔講住~
就講返以前啦......
呢兩年F1.F2既上學生活真係好開心~~
特別係識左2個最好最好既兄弟!_!"
雖然成日叫軒生做龜呀龜呀龜
但係佢跑得一d都唔似龜既速度x_x"(可能係神速龜)
另一個就係大名鼎鼎威而剛既名藥出品
「偉哥」
呢個仲勁~年中幾百萬人都用佢.....(講笑XD)
其實偉生都係好好人嫁-_____-""
仲好有正義感添!!!所以贏得超人稱號係實至名歸嫁!!
大家以後有咩事都可以找佢幫手^^"
好啦~~~由於呢個係加長版~所以會多d野講~~好啦~就慢慢講起啦
先由2E2號~陳金玲小姐~~呢個係全班最勁既女強人!!!雖然~佢都有溫柔既一面(其實到以加我都未見過)但係大家小心整到佢發火~話唔定一觸積殺~~好似上次龜龜被秒殺果陣既情境再現
之後2E3號~陳麒安先生~~班內既天才之一??未多見溫書~但係考得唔錯喔~~講就成日同你講cs~但係就未試過p場~幾時p返場
呀??
甲部課程
甲:2E4號~陳詠琳小姐~~班內最唔熟悉既人之一....聽講都好勤力溫書~~但未經考證~~所以到以加都係一個「迷」
甲a:2E5號~陳仰恩小姐~~呢個沒咩野講~沒留意亦沒興趣~~不過聽講去左3D班?!?!邊個同佢同班甘慘?
甲b:2E6號~陳耀佳先生~~哇~呢個就勁lo~~班內草?唔知到~只知好多人多曾經愛上左佢(當然係女生啦)~~同2B班d人好熟(可能有某d關係)
甲c:2E7號~陳婉婷小姐~~呢個全班最矮果個~~不過~放心啦~你大把時間~唔洗驚長唔高~一定會高多1~10cm既.....陳婉婷係班內最開放既女生~~有時小息~~就同佳叔佢地拿住d「可以防水的紙巾」掉理掉去~~被人掉中就一定衰3年啦~~
甲d:2E8號~周培偉先生(☆死黨★)~~我既好友之1~~人又令仔~又友善~但係有時又好cool喔@_@"曾經有1段愛情~but某d原恩........(End)經過1年既摸索~終於知到佢既性格~__~"如果可以在同你同班就好啦-w-"
甲e:2E9號~鄭曉玲小姐~~班內最唔熟悉既人之一....2年內講過既野話唔定10只手指都數得晒T_T"~~所以都係一個「迷」
甲f:2E10號~張灝軒先生(☆死黨★)~~我既好友之1~~人又令仔~又友善~但係有時又好龜喔@_@"有一段好驚天動地既愛情~不過自己放棄左(好失敗呀!!)比我就唔會甘易放棄~~加油啦~你老婆係F3等你XD做兄弟既一定幫你~~
甲g:2E11號~張謙蔚小姐~~班內一位天真活潑既同學~有個花名叫「金魚」~唔知去左邊班呢??
甲h:2E12號~張婉雯小姐~~呢個就沒咩好講......不過.....唔好再扮帶眼鏡啦=="小心帶壞眼...忠告...從小學就同你同班...都同左4年lo...喂?你今次去左邊班呀??
甲i:2E13號~錢柏豪先生~~一看佢個名就知有錢仔啦~~日日家長送飯返學~唔係M記就9大鬼~____~"「錢翁」所號名副其實~~喂喂~小心給人打劫呀你!~
甲j:2E14號~朱凱而小姐~~班內最唔熟悉既人之一....2年內講過既野話唔定20只手指腳指都數得晒T_T"~~所以都係一個「迷」
甲k:2E15號~鍾文俊先生~~據所知都係去左3D班-___-"真係慘~不過呢2年給你整唔少~你個死仔!!!
甲l:2E16號~甘嘉豪先生~~據所知你同智生去左3E班-0-"真係得你兩個炸?沒其他人??最近有玩咩Game呀??
甲m:2E17號~林佩君小姐~~班內最唔熟悉既人之一....2年內講過既野話唔定有我個(號數)甘多!!!"~~所以都係一個「迷」
甲n:2E18號~劉仲豪先生~~2E班既數學科科長~呢2年承蒙照顧了~thZ(因日日返學先做功課)~~~唔係好熟~~
甲o:2E19號~劉曉螢小姐~~班內強者~天下獨步~維強強姐也!!!!你是最強的~~~!!
甲p:2E21號~劉倩芬小姐~~聽講原來你仲大過我!!!!!係咪真嫁???班內最唔熟悉既人之一....2年內講過既野話唔定有.....沒記錯好似沒同你講過1句野-v-"
甲q:2E22號~羅X棋小姐~~守先....要講句SORRY~~果只字打唔出-x-"沒計.......不過你都沒咩野講==次次MSN都係話「興興」前「興興」後.....小心興奮得濟
甲r:2E23號~李曉婷小姐~~沒記錯嫁話你係雞翼個女偉生個孫....最近老人痴呆~~~喂~甘你老豆係咪龜生呀??
甲s:2E24號~李樂怡小姐~~喂喂~你咪成日打呀「朱咪妳」先得嫁~佢一發火唔理你咪自己一身蟻~!!!!你打到某個限度~就唔好再打住~~遲D先再打過呀嘛~~甘咪有得玩lo"!!
甲t:2E25號~林碧俐小姐~~班內最唔熟悉既人之一....2年內講過既野話唔定仲少1句(MSN除外)""唔知佢任何野z_z"無野好講
→→→係到賣下廣告先←←← 你今日飲左未呀?~~~~~~~~以下係由「益力梭」益真菌贊助寫出~
甲u:2E26號~廖嘉俊先生~~喂~~唔好成日抑壓自己喔~~你成日話就升官做神仙~點知給個F1既打返落凡間~失敗左D喔~~我早你1步升仙啦~~~
甲v:2E27號~廖蘊賢小姐~~班內把聲最似小朋友既人~~為人都係天真活潑""隨帶一提~唱歌幾得~~呀~~「金魚」唱歌都唔錯嫁!!!
甲w:2E28號~羅佩欣小姐~~班內最唔熟悉既人之一....2年內基本上沒正式交談""「迷」之一
甲s:2E29號~呂海燕小姐~~呢2年內都係班內中文科科長~~呢2年都辛苦你啦-____-"理由一樣(功課返學先做)
甲y:2E30號~彭亮軒先生~~2年前~他是新同學~1年前~~變左舊同學~~哈哈~~大老~~以加連mISS嚴都叫你舊同學啦~~~你既存在得到所有人既認同啦~~~~不愧為我心目中既「大老」
甲z:2E31號~潘劍瑩小姐~~歷史傳人~~中史高分到..........「實在太猛了!!!」←要用普通話講
乙部課程
乙a:2E32~~鄧銳智先生~你去左E班呀呵?仲有邊個同你一班呀??
乙b:2E33~~杜浚生先生~你真係好Q呀>////<"~你去左邊班呀?看下有沒機會同你一班呢x_x"
乙c:2E34~~董x欣小姐.....守先....要講句SORRY~~果只字打唔出-x-"沒計~~同22一樣==""忠告~~講少d粗口啦==
乙d:2E35~~王思恆先生~~~我見識小...對「屍橫」哥沒咩感覺
乙e:2E36~~不認識....對這個人只說過一句~「收功課」
乙f:2E37~~嚴麗婷小姐~mISS嚴F1有我專用稱號「姐姐」(前段看落係咪好似作到好大呢@_@"?)班內一個組織既大姐~組織成員有23~37~38~39~40
乙g:2E38~~葉家玲小姐~同10發生過一段偉大既故事~我估故事係講愛情~~不過路線有好多波動~~~結局令人驚訝~~講返佢個人先~~佢先天性勤力!!!!!!今次考試第1添-____-""攪到我好似好唔勤力讀書甘.....唉.....~佢又名「雞翼」
乙h:2E39~~原嘉興小姐~班內最唔熟悉既人之一....不過知到佢係5人組成員之一!!!!好秘密
乙i:2E40~~翁小賢小姐~班內長期第1名~~but今次給雞翼追上...都係5人組成員之一!!!!好秘密呀呀呀~~~
班內人物最後回錄~~~~~~多謝大家給我留下珍貴既回憶~~~
EnD
|