O~我又返來了~~沒打呢個qooZa幾耐呢?.?"
考完個試啦~~好囧囧囧囧囧呀.......
成績我個人就覺得麻麻地....不過....竟然係班都有名!?
3E洗唔洗甘廢呀...囧囧囧...........「吾人詠歌,獨慚康樂」
身有同感....為何?看來不讀書不得呀~~
最近玩上左5X5既扭計(siX)~~最快都要24min呀囧....
扭到好慢慢慢慢慢-//////////-""3X3扭到沒引
還要再破記錄 \ o /"
最更學校給左個口訊我.....話我ppS唔夠錢喔~~
但係我看過有1xx幾蚊嫁喔~~~
WHY呢?~~
原來佢要扣2xx幾...囧囧囧....又唔給看付數......鬼知咩!!!!!!!!
笑~~學校攪甘多廢野....直接給錢咪好lo-__-"
唉~~~最近好忙呀~~~忙到要日日係到發 (呆)_(呆)"
ZZZZZzzzzzz.......等12月17看新電影~應該會幾好看>/////////<"
_____________________________________________
時間在變~唯愛不變
I Miss yOu
我可以守候你一生一世
我好肯定甘講「我愛你~I love YoU」
只是空想~~囧
|