近見大家都吹我放d英文暑期作業answer出理~
見到大家都甘心急~~
所以小弟就放寬一日~*早放一日""
大家快d抄呀~~!
暑假剩低好少^^""
請大家按入~「相簿」之後去「answer」~~~~之後就係密碼
密碼呢~~~就係~~~~~我個手機號碼!_!"
XD你唔知我手機就唔好彩啦~~
想抄野就要打聽我手機啦Q_Q"
---------------------------------------------------------
招人一齊去找一間爛鬼博物館做IH H.W~~
有沒人一齊去?call mE~##
|