終於9月1號啦~~~又係開學既日子
暑假話甘快就過左去~~不過好玩就得啦~~~
呢個暑假做過既野~就算係7月既事~~
都好似昨日甘~~記憶猶新
好啦~講返今日~~~今日真係好驚險
仲以為係任小姐做班主任......
好彩佢只係理客串~攪下爛gag嚇下我地班細路仔就走左
今年既班主任就係新老師~~Miss黃~全名....唔記得
佢都幾好人~又令女~~新Miss多數唔會點鬧人@_@"
MIss黃今日仲講左句野~~唔知係咪約法三章呢?.?"
佢話:「我唔鐘意同學仔欠交功課~~因為我又要追你又要補做返~~所以呢
最好就係大家自律交功課~~甘我又唔洗追收~唔洗甘煩啦~~~」←未完
繼續→:「但係~我又知有時有d同學仔會未必做得晒d功課喔~~所以呢~~
你地有唔識做嫁話就早d返學校~~問其他同學~『或者參考一下其他同學既答案』
只要係我未上到課室之前」 ↑呢句好正
我覺得呢個Miss一定會好好人XXD~!
Then~係開學禮完結後~一出禮堂轉彎
我見到林sir~~見到林sir唔係重點~~
係佢個頭既問題.........頭頂厚厚一炸頭髮
後腦果到就薄到咩甘.......好IN呀林sir
平時仲以為佢好古嫁添.....原來深藏不露"##
果陣個場境我忍唔住笑左出理"""佢仲問我咩事添....
林sir~~~係我錯...我竟然講大話...話只係想起笑話........
於是就引起左後面其他出更理同學既注意~~大家相繼望過理
都相繼把目光移去林sir既頭上~~~~~
相繼出現笑聲..........雖然你一面狐疑
但係........為左唔傷你自專心....我地唔會話你個頭嫁...XXD
林sir你係最IN
|