今日是聖誕聯歡會啊;o
可惜...很悶..沒新意`
呢樣都未算係最陰公既..最陰公最折墮既..就係番到班房會見到d非常討厭且黑我憎的人;>
那我就惟有出到班房搵其他人玩拉;]`我話過要痴多d E班既人家嘛xP``
等左好耐都未有野食送黎-,-但係其實送到黎之後...都係為左唔想見到某d人..食左好少就出左去玩;
之後同除仔同埋**美{**為不良語言是也}講moska囧`講到high哂- -||||
講完之後就同俞寶儀周圍行嘞;>去左2樓企xP`
之後見到d miss行過都揮下手講merry christmas*v*!記得劉燕萍佢對住我笑xd其實佢笑果陣都ok架喎=]``
TheN`我最最最最最{暫時咁多個最先}討厭既班主任吳惠琴走埋黎`之後話有人寄野黎學校比我
初初我以為係炸彈- -驚拆左會爆炸sosad``俞寶儀狂叫我拆囉- -之後我拆左少少..見到條拉鏈...
我就high左大嗌!_!哇有人執到我個銀包寄番黎學校比我啊!v!我真係開心到想喊..
雖然入面果10蚊唔見左`但係我覺得係之前有人搶哂d錢第2個再執到先寄番比我!_!
可惜佢冇寫回郵地址..唔係既話我寄番封信多謝佢..唉~真係可惜=[
放學之後同d miss喺到影相*v*bCarmeli`Ivy`舒琪同埋梁雅婷都有xd!!!
跟住見到菜子;o佢話要陪佢去藍田-,-之後無啦啦又有幾個舊生番左黎..仲指住我大叫..
我認得兩個..係我f.1果陣..讀英文哥兩個師姐黎- -但係佢地唔記得我個名耶-,-之後講左勁耐先聽到-_-v
但係215入面既人全部聽到哂囉應該- -打開左少少道門也-口-!瘀死喇-0-!
然後開開心心咁送菜子走同埋搵俞寶儀佢地玩;>
去左新都城{位於寶琳}見到佢地喺到撈金魚-3-我都想撈埋一份但係冇錢- -|||
之後見到個Winnie The PooH既file*v*25蚊- -!要儲錢買-,-應承左苑苑幫手做家務就有嘞-,-v每次5蚊耶- -
今日係咁多收線xd |