、還能憑什麼〞
忙到忘了;何時才能過著無擔驚受怕的生活`
活著/結束?生命時鐘可否撥快;
jackie0504
暱稱: -`  _×傷痕°
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
派左成績表嚕:}
為那良師表示深切的哀...
'` 失而復得{?}〃
`★100問;D
、回憶往事ˋ〞
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 217
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 11 日  星期一   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 1 月 10 日  星期日   清涼


派左成績表嚕:} 分類: 未分類

話說
今日係派成績表既日子
一番到黎..11點半到拉
上左去4樓搵廢神同埋我個女玩
順便睇下花花嘛*v*佢真係溫柔架姐TvT
廢神正一變態`全級12囉
講番我先
版於我呀媽果陣仲搭緊車飛黎
佢搭9先到
一到左
等左一陣
就入去見嘞
一入到去個吳惠琴即刻話
乜你呀媽瘦你咁多既..有冇100磅呀
跟住我即話:你唔抵得呀化?
佢冇理到-.-之後就一直訓話
比佢踢爆我情緒波動好大`太情緒化
仲話近排上堂成日自自閉閉{其他老師+佢自己察覺}
又話上年冇教我初初覺得我好有禮貌讀書唔錯又得意
一教左我就唔係咁`相反哂
之後又話我成日收收埋埋d野唔講
我收收埋埋唔講又係罪`冇收收埋埋表露出黎果陣佢又話唔好
咁佢究竟想我點?_?真係唔知
之後我啊媽一味喺到訓話{係當住個女人面前}
吳惠琴一味點頭{勁唔鋸佢}
之後我啊媽英文都出埋= =!但係我又唔係好聽得明佢講咩- -
之後佢又用中文講多次- -{佢知道我唔明-_-}
佢話老師為人師表
唔會想一個學生衰同埋放棄佢
之所以唔好因為一直讀書差就放棄自己之類拉- -
跟住個吳惠琴又問我有咩目標
我咪答冇
點知啊媽就爆響口話我頭先同佢講話要爭番個英文第一番黎= =
跟住又喺到講我d英文-.-
又話咩唔差架呢樣果樣`都唔跳係踩定讚



唉..真係考得好差`兩科包尾{排195- -}
得英文好最好..7/195
但係我都接受唔到個排名= =我除左上年第9都未試過咁差= =
算暫時係咁掱掰8



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我近排中意咩歌手v_v{切勿問本人係咩密碼自己諗;>} )


2009 年 12 月 24 日  星期四   清涼


為那良師表示深切的哀悼 分類: 未分類

今日...朝早8點..奪去左一條好無辜既人命..

寧波第二中學既老師諸志成..因為經過順景街番學校參加慶祝聖誕活動

就係咁..比一架私家車撞死..司機係一個飲醉左既男人..同埋佢女朋友

當我聽到呢單新聞之後..真係喊..雖然我唔識呢位老師..

但係從新聞報道入面..我知道..佢真係一位好好既老師黎..好受學生愛戴`

我都有fd係讀寧波二中`希望佢地唔好因為呢件事令到心情唔好;

而家呢個咁文明既香港社會..成日都提住話唔好飲左酒之後揸車..成日都話揸車唔好揸咁快`

點解d人成日都要咁做!!?車禍呢d野仲要係日日都發生!唔止一單!!!!!

就算呢個司機想揸架車出黎溝女都唔洗開得咁快呀嘛!?

我住喺車禍現場附近`我知道果段路係好直`開恆少少就會好快`

搭車番學都會經過`開到50米已經係好快`但係果條友仲要開到100幾米!行機場條公路咩而家!?

我真係唔想再見到有無辜既生命再次被奪走`希望世人識得諗`唔好再酒後駕駛!



2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


'` 失而復得{?}〃 分類: 未分類

今日是聖誕聯歡會啊;o

可惜...很悶..沒新意`

呢樣都未算係最陰公既..最陰公最折墮既..就係番到班房會見到d非常討厭且黑我憎的人;>

那我就惟有出到班房搵其他人玩拉;]`我話過要痴多d E班既人家嘛xP``

等左好耐都未有野食送黎-,-但係其實送到黎之後...都係為左唔想見到某d人..食左好少就出左去玩;

之後同除仔同埋**美{**為不良語言是也}講moska囧`講到high哂- -||||

講完之後就同俞寶儀周圍行嘞;>去左2樓企xP`

之後見到d miss行過都揮下手講merry christmas*v*!記得劉燕萍佢對住我笑xd其實佢笑果陣都ok架喎=]``

TheN`我最最最最最{暫時咁多個最先}討厭既班主任吳惠琴走埋黎`之後話有人寄野黎學校比我

初初我以為係炸彈- -驚拆左會爆炸sosad``俞寶儀狂叫我拆囉- -之後我拆左少少..見到條拉鏈...

我就high左大嗌!_!哇有人執到我個銀包寄番黎學校比我啊!v!我真係開心到想喊..

雖然入面果10蚊唔見左`但係我覺得係之前有人搶哂d錢第2個再執到先寄番比我!_!

可惜佢冇寫回郵地址..唔係既話我寄番封信多謝佢..唉~真係可惜=[

放學之後同d miss喺到影相*v*bCarmeli`Ivy`舒琪同埋梁雅婷都有xd!!!

跟住見到菜子;o佢話要陪佢去藍田-,-之後無啦啦又有幾個舊生番左黎..仲指住我大叫..

我認得兩個..係我f.1果陣..讀英文哥兩個師姐黎- -但係佢地唔記得我個名耶-,-之後講左勁耐先聽到-_-v

但係215入面既人全部聽到哂囉應該- -打開左少少道門也-口-!瘀死喇-0-!

然後開開心心咁送菜子走同埋搵俞寶儀佢地玩;>

去左新都城{位於寶琳}見到佢地喺到撈金魚-3-我都想撈埋一份但係冇錢- -|||

之後見到個Winnie The PooH既file*v*25蚊- -!要儲錢買-,-應承左苑苑幫手做家務就有嘞-,-v每次5蚊耶- -

今日係咁多收線xd