唔通我真係要放棄佢先得
我隔咗兩日先打俾佢....
我問佢"我兩日冇打個電話俾你,你唔覺得奇架咩??"
佢仲要話唔覺喎!!
我個心俾佢打到碎一碎,
我真係頂唔順呀
我喊咗好耐好耐
我喊完之後,
我終於明白
由頭到尾,
都係我一廂情願啫...
好慘呀.....
我開始懂得放棄.....