好對唔住呀!!我呢幾排都冇打blog,because我要準備考試d科目呀... 講番佢(jason)呀,唉.....佢跟本就唔識哄人,我都同佢講咗我love佢架啦!!但佢唔會覺得奇怪架咩,我咁耐都冇打過電話俾佢,我都唔知佢係唔係love我既,我好煩呀,我我好想好想放棄佢,但我個心墮入咗愛河實在太深喇,我冇法可以自己游番上黎呀.....s0r!!!我唔再愛你喇!!咁你會冇咁煩呀!!!