終於都開返個xanga la...... 今次係自己開ga..... 不過真係好鬼麻??. 唔係咁多人用同埋朗朗叫我開個新既xanga, 我就真係唔多想開la..... 個xanga又多野攪又係雞腸, 真係play me咩...... 見到咁多雞腸真係頭都痛埋..... 不過用我既英文有限公司同埋不屈不撓既精神..... 終於比我征服咗佢la..... but真係好鬼煩..... 不過重算開咗.