煩人版長=粱嘉恩
粱嘉恩love紀寶禧
jacksonho
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
jacksonho
暱稱: 愛情信箱~~絕情~~~晶~
性別: 男
國家: 香港
MORE...
«
‹
September 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
一個飯盒
•
等待愛情的薰衣草!!
•
倣band1學生的功課極...
文章分類
•
全部
(3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2005 年 11 月 (2)
•
2005 年 09 月 (1)
•
2005 年 11 月 (2)
•
2005 年 09 月 (1)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 5
今日人氣: 2
累積人氣: 448
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2005 年 9 月 27 日 星期二
倣band1學生的功課極多
分類:
未分類
倣band1學生的功課極多,我讀安柱的,相信住葵青的你知道它係一間好到不得了,開學吾夠一個星期吾夠,就幾乎日日通底
發表時間:2005-09-27 08:32 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 jacksonho 的日誌
)
你個fd 於 2005-10-30 09:20 AM 發表:
唔該板主快d更新
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
123 於 2005-10-07 01:37 PM 發表:
安柱係rubblish
.....要你喱d band 2 student
......係band 1 點呀.....你讀唔到安柱嫁,band 2 student
.......死心吧la
~
fung kingho
.......
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
冇名氏 於 2005-10-05 09:15 PM 發表:
我倒不覺得安柱係一間好到不得了的中學...
仲要特登寫自己係band1..
係安柱..
我話你聽..
全葵青最勁既唔係安柱..!!!(強調)
林護呢.?
林護1定勁過安柱...
出到去九龍個d地方問人地..
人地可能都唔知安柱係咩呀.!
安柱咩黎咖?
給你1句:Don’t be silly!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
GHOSTS 於 2005-09-30 11:40 PM 發表:
駛唔駛姐姐我教你寫粉腸AND梁?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
GHOSOT 於 2005-09-29 09:43 PM 發表:
你仆架?唔好痴啦...仲有,你好地地做咩打我個名?仲say我like紀寶禧...你變態架???
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 jacksonho 的日誌
]