| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 11 月 1 日 星期三  |
| 2006-11-01 |
分類: 未分類 |
今朝早餐...
笙抄左好多science notes
我又抄...
science test都係唔講
派左先講啦
唔記得左帶香口膠...
聽日帶番黎請番盈食...
cl訓左好多次
之後都唔係幾記得
食lunch同盈,晞,徐傑,華華,燊燊同剛剛
我地坐左差唔多半個鍾都未黎野食
之後cut單...唔晒錢有野飲-0-
lunch,搶左盈銀包...
sor呀...對唔住呀...原諒我丫
之後放學請佢同晴食魚蛋...
之後番屋企
唔多得閒...溫history
唔打lu
今次再估
I am Jacky
我防high light....慢慢估...
|
|
|
盈=]] 於 2006-11-01 09:10 PM 發表:
明知我咁7...
仲要睇
加埋你都睇曬入面D野啦
我仲可以點?
打你?講粗口?
我兩樣都做曬啦
所以......
我原諒你
下次唔好再咁玩啦
|
網主回覆
係既係既...再講多次sorry
好多謝你原諒我呀
下次唔玩你銀包...
但係你學生證個樣....
我以為果個唔係你lor...
靚咁多 Posted at 2006-11-01 10:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ky0806 於 2006-11-01 07:40 PM 發表:
|
網主回覆
咁都比你知道左-0-
下次唔無聊...再估-0- Posted at 2006-11-01 07:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|