| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
| 2007-06-03 |
分類: 未分類 |
好煩呀...
中文又要作文..仲要作2篇
之前肥莊果陣作果d又唔計...
作黎做乜...
好煩呀...唔得閒...唔打啦
|
|
|
糖:] 於 2007-06-12 06:32 PM 發表:
|
|
|
蚊 `; 於 2007-06-08 07:44 PM 發表:
黃俊喬你又話唔想留我xg唔留cm既 @v@`
點解我個xg會出現左一個叫jacky1124既人呢 @000@`
|
網主回覆
蔡可汶我係咪唔留得呀?
點解我唔可以留呀,唔想我留我咪唔留lo-vvv-
你打一篇我就留一篇...如果我有睇既話 Posted at 2007-06-09 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蚊 `; 於 2007-06-08 05:17 PM 發表:
俊喬hi:] xdd`
好耐冇黎睇 -__-` 原來你仲有打架 -v-`
睇你下面個100問 原來你有中意人-,-'
我好有興趣知xdd`
去我xg又唔留cm; 作死你呀\33/`
|
網主回覆
hihi...
都係呢幾日先打番...
我中意我呀媽...
唔想留你xg...
唔留cm.......
Posted at 2007-06-08 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YANNES 於 2007-06-04 08:57 PM 發表:
|
|
|
3bi 於 2007-06-04 07:49 PM 發表:
|
網主回覆
嗯...
好得意..
但我覺得佢行得好慢-0- Posted at 2007-06-04 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|