幾年冇打過日記啦..xD"
發生左好能多野lor= ="
遠既記得吾係好清楚..近既..1樣吾係咁清楚..xD"
7月10號派成績表,,升到..應該係b班-3-"
不過都冇乜驚喜..因為我預左升到..xD"
超自大lor我..因為我跟得小發多..
再前幾日..我已經返緊工了..
好能攰..琴日開吾夠單仲要俾人鬧.\"/.
想轉工...唉..
7月10同小發,臭pong大華去游水...超多女-...-"但冇乜邊個令..
之後去m記食m記,,1路等佢地食完1路同傻婆婷 sms,,
玩到返屋企- -"
佢話悶wor..叫我陪佢行街- -"
食完飯就出去陪佢行apm..
唉..遠既野吾講lu..
打住咁多先..
趕返工...xD"
路過留cm plz..
ps:因為牙乜水乜水嬲我講粗口,,但係佢又用音黎講-..-"
so..我跟佢-..-xD"
|