今日,,
miss lam蛇完王返黎lu,,
咁又係對卷啦,,
第1,2堂係對is,,48分-,-差兩分搞掂架啦嘛,,咁都吾俾埋我=.="
之後就art啦,,整怪獸0.0"
不過,,第1堂係度同miss吹鬼故@@"
吹完第1堂就放小息,,
放完又再上去整怪獸,,
上完就上西屎,,pk牙,,
西屎變英文,,
姐係話今日要上3堂英文,,
上完1堂就放lunch啦,,
食完就落去坐啦,,
坐完又上去上堂-,-上完兩堂就上maths,,
最鍾意上maths啦,,因為,,可以癲@@"
同牙賴係咁狂玩,,喪玩,,玩到連昌哥都係度笑=.="
玩完啦,,仲要留係度整啦啦隊果d野,,
整到5點先走人,,跟住去左m記食野,,
食完就返屋企啦,,咁又1日啦..
其實,,我依家個心係點諗,,講真,,
連我呢個心既主人都吾知,,唉,,
本來係鍾意佢架嘛,,但係對住佢又冇乜feel,,
但係又對住第個佢又好似,,,,吾知點講,,
好煩,,
|