今日係考試既最後第2日啦,,
今日考英文聆聽同埋西屎,,
兩科都完全吾掂-,-"之後放學俾miss siu叫左去買野,,
買陸運會果d野,,買完就返屋企啦,,返到屋企11點幾12點,,
離童話開ser仲有2粒幾鍾,,咁咪好悶咁上網睇野lor,,
等到兩點就開ser啦,,好開心牙,,之後就同牙發同輝哥係咁玩係咁玩,,
玩到7點半就先得12lv-,-,,不過都好正,,因為係十大牙@v@"超開心..
之後就off啦,,
咁又1日啦,,