今日考maths..都識識地啦..拎到5字頭都收貨啦今次-,-"..
考完試之後..就同班友等LAM JIJI黎補oral..等左勁耐..勁多人走左佬..
之後得返我,carman,細細粒,利柳恩同埋anna ho係度補..
補完之後anna ho叫我去網吧打機..
網吧..真係想話佢"死低b"..但係佢話請我打..咁我咪話好lor...
返到屋企..發覺自己吾肚餓..咪吾食飯住lor..等到1點先食..
食完覺得自己吾係幾想去打機..咪吾去lor.."走左去同牙發佢地打波-,-
放anna ho飛機@v@"哈哈..
打完之後就去啟田個平台公園樹坐..坐到5點就返屋企啦..咁就過左1日啦-,-"
呢幾日..都係度諗1個問題..就係o係9個月前既時候既1個決定..
1路諗1路覺得勁後悔..後悔當時自己點解會咁做...
好善"霧"大雄牙...佢有多啦a夢果部時光機..可以返到過去,,
唉..."依家真係吾知可以做d咩﹏"
|