大個仔係我~do~do~
我開左個blog啦 hope大家會多d上我個blog 有好多see 關you school lastly 你們一定要留言ar!!!!!
jacky30
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2007 年 8 月 8 日 星期三
i love sydney
分類:
未分類
i hope go back to hk fastly~hope see my fd....i will 12/8 12:30.. i will be back
發表時間:2007-08-08 07:02 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 jacky30 的日誌
)
carrieck123
於 2007-09-30 12:44 PM 發表:
喂!
畢左業g後好似死q左咁?!
我仲似為你死左tim!
快d理下個blog啦!!
得閒出黎玩吓啦!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
priscillaho
於 2007-09-25 07:47 PM 發表:
......
中秋節快樂...
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
tenny6c23
於 2007-09-09 03:27 PM 發表:
成個月都唔update ga!!!
太差喇!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
KC124
於 2007-08-31 09:18 PM 發表:
咁耐至寫一次blog,不如以後都唔寫
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
tenny6c23
於 2007-08-18 12:45 PM 發表:
十年都唔寫個新bl0g,,太差lA!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
priscillaho
於 2007-08-17 12:30 PM 發表:
番左lu....加油 to update your blog..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Boris789
於 2007-08-11 07:07 PM 發表:
哈哈~!~!快快番la~!~!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
priscillaho
於 2007-08-09 12:09 PM 發表:
哈哈.快d 番啦...
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 jacky30 的日誌
]
jacky30
暱稱: 大個仔係我~
性別: 男
國家: 香港
地區: 灣仔區
MORE...
«
‹
January 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2007-10-12
•
2007-10-12
•
i love sydney
•
金日...
•
2007-07-09
文章分類
•
全部
(33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
Boris789
bowie00
carrieck123
desmond12
IWENLO
k1017
LC1030
louiestephen
tenny6c23
wing2007
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 23
今日人氣: 5
累積人氣: 2713
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱