嗚嗚 金日超小時間見到牙風 佢仲要唔多理我 好鬼想喊 想喊唔係因為條含撚咀l0 咫係因為牙風 唔知點解會掛住佢 但係可能會煩到佢 都唔知點算好 好似成日激嬲佢 唔想佢嬲我 因為我真係好中意好中意佢架 唔想同佢分開 咫不過我都唔知點解會激嬲佢 我真係唔想咁架 好怕佢對我淡晒 到時睇都唔睇下我就死啦 真係唔想咁 搵佢...一定要有事?! 咫不過想好好地同佢傾下計 都咁難?! 唉...