小弟第一次開blog,請各位師兄師姐請教xd.
7點起身,狂打mhp2g.打到9點= =,去寶習.
原來今堂係最後一堂,超開心,吾洗再敢早起身= =.
返到學...
好和平,之後佩同佢d fd早退.
搞到上堂好悶.
堂堂都改答案,想玩死我咩.
之後就諗住自己返home.
點知佩趕得到班車,幾開心的.
ps:各位路過的人吾該留留cm^^"
講完!