哈哈..分左班..都識左一位好熱血既新同學..阿松醬-v-!
如果要講既 都係一點點既回憶
中一
派學校
到麗澤睇下入面咩料
門口仲記得係一位好熱血既鄺生-口-"
其實果陣時我都係冇咩所謂
因為都只係想快d讀完書就算
上課
非一般的b班
日日都比人留堂
話說我都只係比人害 壞既都係其他人=333=
傻下又傻下..咁就一年
中2
神奇的甲班
因為中1既人都好多死曬 所以
一個又一個生面口
最後
同個個都咁好玩咁好笑=]
中2仲拍左一次拖
當然分手收埸
最後
天寶baby 最強
中3.
b班
感謝神
2位班主任都好玩得
做左prefect..社幹事..班會等等
生活 忙碌
中3再拍多一次拖
最後
分手結尾
都係要感謝
天寶大人
話說 天寶大人
都經歷左一埸
不太甘心的戀愛
結果...大家都知道了
最後
我.天寶 成了最好的倚靠
現在
無時無刻都分享大家的事
感謝主..
F.4
a2班.
朋友仔多數上年既人
阿松 好得意=]
感謝神
天寶 同班了
但
中3的某某班主任
不幹了..
最後
現在我只想找尋佢
大家高高興興食餐飯
留低
大家
最
快樂
卻
心痛的心情
唔知各位有咩心情
但係
唔知點解
當我知道佢唔做果陣時
真係覺得好失望
一個難得連我都對呢一位老師
打開心扉比佢認識我.
雖然 佢未必好似我同天寶咁
但係
佢成為了我 我雖一覺得
最放心去講1d
我心入面既事既老師
雖然有陣時
會覺得佢無理取鬧
但..
總有一些情感放不開
當然
我明白佢..
看重我
覺得我可以成為大器
努力讀書
呢一個決定
佢 係我既發動機
努力讀書 唔係為佢而做
而係 為左未來而做
佢..成為我心入面一個強心針
可能佢唔走我唔會有呢個..諗法
感謝神
每一個經歷..雖然有開心 有傷心
但係 你...令我成長
THX G0d ,./
|