又到了新的一年
其實凡總是覺得跟本日沒什麼大分別
日期是要轉的
是要換的
年份的改變
看來對很多人都有了影響
在2011年的11-12月
小弟沒有電腦可以用
唯有看看電視
買一下書籍
彈彈結他過日子
今天的我
身在天水圍
和老爸他們生活
他們對我的態度改變了
但一切都來得太遲
他們都永遠翻不過
我自己一手建立的城牆
什麼放下拳頭
我做不到
現在的我做不到
心入一直有根刺
一直也沒法和我愛的母親一起
沒什麼好不好
----------------
話說 我送了一份生日gift給了my dear
我好失敗阿~
其實想在佢自己一個的時候帶走佢
之後有個蛋糕仔咁插支蠟燭
就你我二人過一下快樂的時光
但可惜時機不合
在我白等佢既時候
佢原來去左第二度...
唯有自己吹比自己
許了一個為佢好既願望
就當是我在心靈上送她的
翌日
天寶有個買了卻不要的3文治
我就在膠上插了幾支
就當是她的生日蛋糕
由正日我失敗了之後
心情一直都很低落
但是 總是見到她的笑容時
腦內的東西全都飛走了
真神奇
-------------------------------
聖誕
真有夠快樂的一個holiday
my dear 和我溜冰 食甜點
行街
都十分快樂
雖然都有別的朋友在旁
但他們都十分好
為我製造機會
好感謝他們
這麼好的一班朋友們
其實我都不知要如何報答
哈
我好易滿足嫁~
其實比人讚一下我一句我都覺得好開心
但係可能我成日扮曬野咁
搞到個個都唔係好理我咁xdd
不過唔緊要啦
我相信 佢都會好支持我
雖然我唔知佢係度諗d咩
------------------------
在新的一年
我只有兩個願望
希望 佢可以身體健康 條友病左好耐都未好 其實我都幾擔心下..
第2個就係 希望 我可以有更多的心力去愛著佢 就這樣就可以了
|