又去左長洲玩!!a_a
今次玩得仲正......
一開始去到租左屋
兩人屋黎!!9個人住!!!!!!跟住去左租單車
租左屋搵唔到係邊==踩左半粒鐘先搵到..
仲係間屋係之前去個次租個到既左邊--
搵到我地就去沙灘又係成班唔著衫行去又係n人望我地!
去完沙灘換晒褲就去踩...
呀牛係到玩 勁走裝備[單車新人王]踩踩下冇啦啦仆街 笑到我地死
到左夜晚去食野 丐正d野食 但d野食唔夠做 個個都唔飽--
食完番左屋 鋤左陣Dee 就出左去踼波 去到冇著施鞋踼
踼完起晒水[婆] 我同小帆 都爆晒勁痛 小帆大粒到佢行都痛==
0晨個陣叫左吳通義去租鬼片啦 佢租隻餃子[楊千嬅做]黎睇
一d都唔恐怖== 睇完去食食野 食完又番番去--
4點幾訓了!!
|