琴日同呀媽.呀妹.表弟去左廣東玩
一開始去左食野 食完
去左長隆歡樂世界玩--
又左2次唔同既過山車--又玩U型滑板--
又玩超級環錘<<依幾個係最大離心力--仲玩左好多野....
跟住就去左睇馬戲團!!!
又好笑啦又睇到你驚驚地d人係好高跳落黎又飛黎飛去..好正
第2日就寺左睇蜜蜂--同買手信跟住就
玩全世界最大既水上樂園<<佢地寫既唔知係未--
長滑梯去到有10層高<<hi爆--又玩大喇叭 小喇叭又係hi爆
玩到4到落大雨冇得玩=.=
跟住就搭車走番HK....
好正呀d遊戲呀.....@v@
|