上星期5-6同幾個朋友去左長洲玩
累到我 唔想行--
去到同朋友踩單車 去沙灘玩啦..等等講唔晒--
最勁既!
係我地成班男仔 唔著衫一齊出門口..
去沙灘游水~_~ 勁多人用一對xyz既眼啤住我地--
最衰既!
係夜晚踩單車冇車頭燈 比警察豆- -
個2日真係好開心呀@v@