| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
我 親 口 說
我 喜 歡 雷 子 俊 了
也 在 學 校 升 級 為 牙 嫂
| 2007-10-08 |
我唔要再LATE FOR SCHOOL牙
2分鐘都計
FEITH好有義氣地陪我
對唔住牙FEITH
今日全班都好鐘意講雷子俊
升左中1第1次比人爆粗話我
就係JASMINE班狗
我都夠膽話
而家係咁彈琴
出年考4級t33t
本來係6級
不過
唔講得>33<
佢咩新鮮羅白皮
我著住校服我先忍佢地
哼!!__!!
|
| 刊登時間:2007-10-08 06:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
laMlaM` 於 2007-10-13 05:41 PM 發表:
|
|
|
laMlaM` 於 2007-10-12 06:29 PM 發表:
|
網主回覆
你比你個msn我aD你丫 Posted at 2007-10-12 10:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
laMlaM` 於 2007-10-10 06:48 AM 發表:
|
網主回覆
有牙=] ` Posted at 2007-10-10 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|