[IMG]http://i185.photobucket.com/albums/x241/kaiyee222/LP/01.png[/IMG]""
 

2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天

 

 
 
 
 
diaRy,,,

 

 

 
 

 

2007-11-02  

5:15偷走返屋企

睇佢地噴班牌,整左好耐好似好難咁

之後可以食野

喺DT室嗰個人好惡,趕我地走

見到小丸子就上番去

練歌排位5記得哂D歌詞囉ho笑

實在太感動啦~~~我竟然可以企最後排!!!

梁+慧:KLC靈異事件有鬼唱歌

 

之後係我每年週年晚會最期待GE野.......

 

 

 

 

家長表演!

梁+慧同我走左去RED CROSS d人度成排人喺後面度勁揮手!勁勁勁好玩呀!我地5想停呀玩到

重衰啦叫佢encore又唔encore

刊登時間:2007-11-02 11:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



jade0805
暱稱: +2
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥'HAPPY MOTHER♥ S D...
2008-04-18
2008-03-18
2008-02-22
07X'MAS
好友名單