[IMG]http://i185.photobucket.com/albums/x241/kaiyee222/LP/01.png[/IMG]""
 

2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天

 

 
 
 
 
diaRy,,,

 

 

 
 

 

賣旗=v= 愉快 

今日我又要跑返學校=,=,之後搭296M去尚德賣旗

我地分頭行,我同Joey,梁oi君去君薈坊度賣

其間有個商場d人叫我地咪行咁入,阻住人...

之後竟然見到趙lu囉,又幫人買!!

佢地好犀利,賣得多過我成倍+_+

我地一路行一路賣,

之後去左個5知咩村度賣,

係咁"節人"

諗諗下都係覺得君薈坊多好多人,就行番過去

我隻手斷得啦...

我最2叫d 拖住小朋友ge呀媽買,嗰d一定買

聽佢地講有個小朋友扮"連伊x",,,我見到佢戴勁大頂帽wo

其實有d人會主動買架

我都有買~買左幾毫

我賣左百幾張旗(2大張幾)~

剩番ge比左Joey賣,佢超勁全部賣哂

我諗我個旗袋起碼有200蚊,好想拎d救濟下自己..

 

之後我地沿e條路行番坑口,

我完全5熟e頭

好靚*v*..

Joey件3好靚,好羡慕

無言

大吃

...

刊登時間:2007-10-20 06:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



jade0805
暱稱: +2
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
♥'HAPPY MOTHER♥ S D...
2008-04-18
2008-03-18
2008-02-22
07X'MAS
好友名單