琴日終於考完試 考完之後聽戈個雙慶活動
本身都林往去 就係貪佢個自肋餐 點知佢話4點半睇完戲
冇車接我地去新葡京 話行去好點去都好6點半係戈到等
大佬呀唔係要我同班膠b一齊傻傻下度過戈兩個中呀 所以就冇去到
就去左黑沙搵樹鵬佢地 本身林往條條女都整濕灑
但係阿傑係到就廢事整leanne 所以其她女就比我同on9鋒整濕灑
之後個傻西宜整濕左呀樹鵬 即係比人捉往 1,2,3就比人掉落水 真係慘!!!
本身林往玩夜d 點知6點幾戈時個天黑灑 仲落鬼死咁大雨
咁就只好走啦 返到澳門就同佢地去左四哥食野
一路食就一路講野啦 本身都好地地 之後佢地月講月大聲 搞到d人望往
好彩佢地都知道自己講到好大聲 之後都講返細聲d
食完之後本身林往去v8打陣機 點知去到一個人都冇
咁就直接去左南月打波 去到個地下仲濕濕地 打左陣同左鬼佬,麥屎.牙董去買野飲
買完之後就4個人去左草叢放水 點知突然後邊有條友停車 就同我地講 (你地個波碌左過對邊馬路)
之後4個男就用同一姿勢轉頭望往條友 佢後邊仲要車往條女 搞到我地唔知比咩返應佢好
之後打完波12點到 就同佢地去左打機 去到無限竟然爆左 咁就去左super
戈到d機永遠我都係覺得唔惦 之後打到2點到就走左返屋企訓覺!!!!!!!!!
|