講返琴日先啦
一朝早就黑仔 差小小就遲到 之前個量體溫明明過左8點2返到去都冇事
咁我未慢慢行返去 點知見到條友想山門 即刻飛奔過去 好彩比我入到去
過左個體溫戈到就見到好多人遲到啦 真係陰功1or 點解唔早小小呢!!!
上到課室見到好多人係到溫習先記得今日默書 好彩平時都有溫過下 默戈時都ok
之後上電腦堂悶到痴線 網都封埋 想點呀 搞到我第一次上電腦堂訓覺
放學戈時林往搵阿董同我返hm點知佢冇返 玩野咩
搞到一個人鬼死咁悶咁行返去 返到去林往買飯食 點知又無開門 搞到我又要行多一條街
3點幾就落左去v8搵佢地 玩到9點幾先走 之後就同阿董上左阿勇屋企打麻雀 打到12點幾到佢d朋友上埋黎
之後又好多個人迫係到 到左兩點幾佢dFD終於走曬 本身都冇輸過 仲有唔小錢落袋 到左4點戈時佢地話鋤Dee
就咁就走上左條不歸路 玩左一個中就輸到仆街 到6點戈時輸左百幾到 之後佢地話收擋 但係都比我拉左佢地玩3公
過左一個中戈百幾蚊清曬仲賺返30幾蚊 咁我見到冇輸錢就梗係走啦
之後就返左屋企訓啦........
5月31日
今日12點幾又係去左v8
打到4點幾就同鋒丶洋丶董去左美的
一開始玩戈時24度比1度 就係因為個膠b洋係咁穿針
笑到我地死 之後又到左個on9董係咁穿
搞到d分又平返 最後on9洋神手上身係咁入
到左最後輸埋 打到7點幾就陪洋去剪髮
點知去到超多人 所以就冇理佢 返左屋企啦,,,,
|