琴晚,狀態唔好.遲發表,見諒.
----------------------------------------------------------
8.19系我噶14歲生日.
代表又大一歲lo~
是否又該成熟一點呢?
怎麼還是那麼的幼稚.
讓人操心.真繫受唔住自己.
—————————————————————
真繫真系好感動.
你地陪我過生日.
仲送禮物卑我.
令我覺得有種被寵愛噶感覺.嗯嗯~
扔蛋糕,真系玩得好顛呀.
hahah~仲有首《飲珠啤》.
主唱者超可愛的演繹.
感動到喊.好開心.呀
想同你地3個男仔講:你地噶禮物我都好中意.你地噶心意我收到了.多謝!
大bear+hit帽、小bear、猴子,你地要幸福幸福呀.`
D、H、L、Z、J、J、T、K、W,我愛你地喲.hah~~~
但,最愛D/H/L~超愛超愛的~
我許願 我地十個都要幸福快樂~永遠~
????????????????????????????
琳,
到宜家,我都沒搞清楚發生乜事.
但點都好.我地會系你背後支持你的.
應承我.以後我地要一起開心.一起過難關.
我一直自豪,擁有你地三個絕世好友.
你地關心著我,體諒著我.
有時最大噶我反而變佐最細果個.要你地照顧我
你唔開心.我地會陪你.
我好崇拜你.嗯嗯~
朋友大過天~
比戀人更寵愛你地.
保證 一生有效
穎
|