今日∼有開心野∼有令我嬲嬲地ge野
要講就緊係講開心野啦∼我同大家姐∼莫美佢地去行街街∼幾好玩
之後一齊食野∼食左9吋既 1/2 pizza好好味
仲買左個鍾 -0-’
再一齊搭交通公具番屋企∼
至於令我嬲既野∼就不直得一提啦
番到屋企∼同大家姐∼梁yuen玩msn
再整整d行理∼
之後我家姐就係英國打番黎∼教下我路.點打番屋企呀∼幾時可以打俾佢呀咁......
呵呵∼大家姐話佢會好好好好掛住我∼有d漂漂然.仲叫我小心仆親 -0-’
真係關心我∼夠哂老友啦 =-=
我呢d咁好ge朋友∼緊係都叫佢小心d啦
大家姐真係可憐.俾人打個時∼冇人幫啦∼要靠自己架啦
心情沒有特別.我會很記掛你們的.說不一定
我在英國的期間
我會在這兒打日記的
|