| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
| 2007-06-23 |
分類: 未分類 |
今日...3點幾就出左去lu
因為今日我呀爺生日,,但係點解噤早ne?
我爸要去上堂ge關係就張我帶左去先我就同我表妹去食野&
奇趣天地-3-玩哂之後得果350就換左三枝筆,,,
佢拎一枝我要兩枝- -
玩完就去佢屋企好悶就睇佢玩啦
但係佢玩果d我冇乜見過...都幾悶其實
咁我係度轉筆...跌左兩次第一次個柄斷左
第二次個頂個蓋唔見左=-=
搞完一輪去食飯啦...其實我地細個果陣幾個細路係度,
咩都玩一餐,但今時今日已經大個啦小玩左
玩得最多ge都係張d食完ge野no黎no去,,,咩都唔放過
我地今次有蛋糕食丫嗎咁咪張果塊本身係有d凹左ge(lon)ge朱古力放係一個
甜品度但係食完嫁啦係要果張似盒但係冇蓋ge野上面
跟住刮d朱古力真係變左有(lon)再+士多啤梨(有葉)再+牙籤
嘩!一件藝術品旦生左啦~個look都幾好
不過整果陣猛噤笑,,,有d 87
仲有之前睇四眼雞丁又咁笑唔知點解...
|
| 發表時間:2007-06-23 11:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|