今日係最後一日補習lu,,發達XD
今日miss出左個網比我地睇史力加3好短果段野
今堂做好小野炸,,呵呵最後果10幾分鐘自己活動
尋日我地睇野ge原因miss比人話,,-3-
都冇乜特別事發生lu.....得閒去埋我個xg睇啦
http://www.xanga.com/home.aspx?user=janeluk