2006 年 1 月 30 日  星期一 晴天
黑色悲劇....第4天

去完澳門就出發去珠海^^

晚上我地成班去睇''夢幻劇場''

勁靚!!!!!!勁好睇!!!!!>.<

個男主角好樣衰~=.='''

睇書睇到訓著zZzZzZz

*誰能避免傷逝傷逝 但離別是否這樣可畏
太多戀愛 曾銘心刻骨 未及得到那位 HA HA
誰還害怕曖昧關係 人言又是否這樣可畏
怕只怕再擁抱未著迷 最美好的記憶
都會浪費  愛過不要浪費*

 傷逝(葉蒨文)

刊登時間︰2006-02-05 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 29 日  星期日 晴天
黑色悲劇....第3天

玩煙花...''火箭''由我發...飛得好低,得我一個係咁,其他人飛得好高......>.<

我見到一種煙花,我就咁點火...誰知原來係插係地上,只後點...我拿係手,嚇死我!!好彩即刻放手....

有種煙花點會周圍轉...我哥點,一轉就轉到去我個頭度!!!!!!!!媽呀!~~

冇陰公~~~

人天生根本都不可以愛死身邊的一個
怎奈你最夠刺激我 凡事也治到倒我
幾多黑心的教唆 我亦捱得過
來煽風來點火 就擊倒我麼

死性不改(Boy'z)

刊登時間︰2006-02-05 08:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]