2006 年 1 月 28 日  星期六 晴天
黑色悲劇....第2天

一早就坐船去澳門.................

中午去''漁人碼頭''...下雨 ..............=.=''

我地排隊坐''觀光車''...傘唔夠用,企我後面果亞婆,好好心咁傘埋我^^

車到!!當我地準備上車時...成班''亞叉''沖上車!!!

我爸同''蘇生''阻止,唔俾佢地走,叫經理黎~型呀~!!!

晚上倒數...3...2....1....................!!!!Happy new year!!!!!

*渡新歲 添新趣 大屋裡 尋樂去
 大班好友慶相聚 個個富富貴貴迎新歲
 大班屋 金堡壘 
 夢想個個攜伴侶
 新春佳節借春醉 鍍了金進夢裡*


夢想黃金屋 (Twins)

 

 


刊登時間︰2006-02-05 07:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 27 日  星期五 晴天
黑色悲劇....既開始

哥早上有朋友黎....我要對''肥豬''一個早上!!!

下午有人黎食飯....有文la~成la~Rieko......等人

過埋今日,我就會展開我既''黑色悲劇''......

因為有''肥豬''係度....就唔方會好過囉.........................

*如海嘯 如山崩 仍不使我卻步
 仍繼續尋找這片星宿
 即使凍 即使重 前方充滿問號
 仍甘心 仍堅守 猛風都吹不倒*

海嘯  (Soler )

刊登時間︰2006-02-05 06:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]