| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 | |
| 黑色悲劇....第2天 |
一早就坐船去澳門.................
中午去''漁人碼頭''...下雨
..............=.=''
我地排隊坐''觀光車''...傘唔夠用,企我後面果亞婆,好好心咁傘埋我^^
車到!!當我地準備上車時...成班''亞叉''沖上車!!!
我爸同''蘇生''阻止,唔俾佢地走,叫經理黎~型呀~!!!
晚上倒數...3...2....1....................!!!!Happy new year!!!!!
*渡新歲 添新趣 大屋裡 尋樂去
大班好友慶相聚 個個富富貴貴迎新歲
大班屋 金堡壘
夢想個個攜伴侶
新春佳節借春醉 鍍了金進夢裡*
|
| 刊登時間︰2006-02-05 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 | |
| 黑色悲劇....既開始 |
哥早上有朋友黎....我要對''肥豬''一個早上!!!
下午有人黎食飯....有文la~成la~Rieko......等人
過埋今日,我就會展開我既''黑色悲劇''......
因為有''肥豬''係度....就唔方會好過囉.........................
*如海嘯 如山崩 仍不使我卻步
仍繼續尋找這片星宿
即使凍 即使重 前方充滿問號
仍甘心 仍堅守 猛風都吹不倒*
海嘯 (Soler ) |
| 刊登時間︰2006-02-05 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 20 | »
|