放假以黎咁耐; 有8成時間我都有各種病痛; 先黎M後感冒然後就到琴日食錯野嘔到暈; 對上一次嘔已經系小學三年班既事; 我幾乎已經唔記得左嘔既感覺系點.. 琴日真系完完全全體會到嘔既滋味.. 三點幾開始嘔第一次.. 嘔完我已經全身發軟.. 本身打算自己打的返屋企.. 但出到補習社出面我又開始嘔.. 於是我就打左俾HONEY同阿媽.. 最後只有HONEY趕左過黎.. 嘔第三次個陣我已經行唔到坐左廁所.. 全身發冷系咁冒冷汗 嘔完再痾之後..我起暈左起地下; 連野都睇唔到..右早仲聽唔到野; 好彩miss聽到聲..走左過黎; 最後都系CALL左白車.. 大概系嘔得太多.. 導致有D脫水? 血糖同血壓都降到好低.. 送到醫院其實我除左好暈同好累外.. 我已經無事..因為要嘔都嘔清痾都痾晒.. 但最後因為等唔到醫院既醫生.. 到我後期開始慢慢行到時.. 阿爸已經扶左我去睇診所.. 有句說話講得岩.. 飲醉既時候先知自己最愛邊個.. 生病既時候先知邊個最愛你.. 我出任何事我都只系唸起honey同阿媽 由我打電話既個刻開始.. 我就相信佢.. 相信佢系唯一一個知道我出事會立刻趕過黎我身邊既人 雖然honey根本唔夠力扶起我.. 雖然佢好似咩都幫唔到手.. 但起我暈左起地下個陣.. 聽到佢把聲起左耳不停講野.. 就怕我連意識都無既時候.. 真心感動了.. 好似有佢起隔離就算幾痛都安心了.. 真的感謝有妳! (晚上跟她談了一回電話,跟她得出結論,還是找個大隻點的男友好了..哈哈!好白痴!)
因為病左+M到.. 我只可以留起屋企做個廢人=口= 又痛到訓唔到.. 全日剩食左半舊蛋糕仔都無就已經飽.. 對於一個吃貨黎講..咁系悲劇; 明明全日都剩系坐起到.. 但都好似好消耗體力咁.. 好累好累好累.. 面都青埋..實在唔太LIKE自己一副病樣咁-3- 大熱天時仲要抱住個熱水袋.. 體溫高到..唉..好想發脾氣.. 一無野做;我又開始亂咁唸野.. 半夜唸起仲會無啦啦喊..然後又失眠.. 好白痴..=-=
今日全日都做好多手工既野.. 將自己鍾意既衫起雜誌剪落黎.. 痴起本簿到..其實想咁做好耐.. 不過一些都無動力.. 而家有個藉口可以做啦=V= 給樹洞的說話: 其實分享對我來說很重要; 我好像可以透過分享使快樂倍增; 透過分享使我的傷痛減少.. 有一次我打羽毛球贏了小結; 我真的很高興..高興都傻了.. 一守身卻發現無人與我分享這快樂.. 我立刻失落了..有點想哭.. 我從來不覺得不能跟honey一班是什麼很難過的事.. 但那刻..我是覺得自己有點孤單.. 放暑假前一個星期.. 我連踩五日..五日都有唔同既full day工作.. 好累..好辛苦..好大壓力.. 但都因為太忙而無法同朋友分享哩一切.. 我並無因此而喊.. 但當我第五日完左show..返落班房時.. 個份孤單感又再次出現.. 我發現..唔會有honey或朋友為我留任何一個位.. 她們都不在這班... 我哩幾年黎變得成熟.. 換轉以前我實因為咁而喊.. 但我承認..我個刻真系好孤單.. 好似一個起戰場打完仗返黎既士兵突然發現根本無人在乎個場..系贏定輸..但自己卻一身傷..