零晨4點,連雀仔都唱歌既時候; 我終於可以進睡了.. 臨時知道要改過劇本; 只可以同其他partners連夜電話開會咁改; 原本做數已經令我頭痛; 連夜既工作連我又開始肚餓到胃痛; 感恩在3點42分時終於改好` 只有疲倦和飢餓才會讓我最痛苦=/\= 今早一起來..喉嚨乾痛到..... 看來又發炎了/__\ 連吞啖口水都痛.. 把聲都開始變.. God..請讓疾病飢餓疲倦遠離我吧.. 我明天還要數學text !!! 後天還有eco啊~~~@/\@!!!
我都吾知自己做咩; 就系好想喊.. 感覺好似割左塊肉出黎一樣疼; 理智上我好清楚咁樣系最有效既方法令妳明白; 但感性上我又心疼又吾捨得.. 朋友都話我太白癡; 為左咁既事而喊; 或者都系.. 其他人系咁都吾關我事; 但點解偏偏系自己最珍重既人; 個種傷害、失望系最大.. 今次我要學會狠心..