| 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
 |  |
| 悲慘的一天.... |
|
唉......今日一開頭同左wa and bell去mk!!!買左果袋...咁果袋有我果隻色同紫色...咁紫色我諗住留比...之後打比小妹....先知今晚去...咖啡灣到.....bbq!!!因...sky生日lo!!!之後燒到好晃.....10點幾到...走la!!!但我地要wait TV佢媽咪黎接佢...好好好好好好冷...之後等到唔知幾點...之後搭車番葵芳...班男仔有d去左打機...正番傅碌and sky.我.wa同何米...之後係葵芳落車la!!!我地送何米go home 咁sky送到唔知邊...咁我地同傅碌同路...佢問我地搭唔搭的...咁我地都無蚊...點搭wo!!!咪行lo!!!佢都ok好...有的都唔搭陪我地...但...到葵興佢上左條x到我地兩個無跟...死人傅浩銘我同wawa一定會記住你今日點對我地...就算一個男仔平時幾衰幾衰都好lalaa!!!見兩個女仔要自己行番屋...都會送佢地la!!!但你...掉低我地兩個女仔又冷又驚咁自己行番屋...!!!你真係衰到無人有牙!!!(但都唔知佢知唔知我地走左...)
p.s.唔知你點諗但我好好好好好好x u!!!
|
| 刊登時間︰2005-11-20 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|